Potrzebujesz pomocy?
Masz pytanie?
Odpowiemy
Jeśli masz jakiekolwiek pytanie – zapraszam do kontaktu.
Poniżej znajdziesz wszystkie formy kontaktu z HorseShoe.PL oraz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
Adres
22-400 Zamość, Namysłowskiego 2
sklep@horseshoe.pl
Telefon
+48 505 062 512
Czekamy na Twój kontakt
Użyj poniższego formularza kontaktowego
* We’ll get back to you in 1-2 business days
FAQ
Poniżej kilka najczęściej zadawanych pytań w HorseShoe.
Czy mogę zamówić towar przez telefon?
Tak. Zapraszamy do kontaktu w godzinach pracy obsługi sklepu (poniedziałek – piątek 8:00 – 17:00, sobota 9:00-13:00) pod numer telefonu+48 609 249 323 i złóż zamówienie przez telefon.
Jakie są koszty dostawy towaru
Czy mogę zapłacić przy odbiorze?
Tak. Wystarczy wybrać przy składaniu zamówienia opcję zapłaty „za pobraniem”
Jak długo będę czekać na zamówiony towar?
Towar wysyłamy na bierząco w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia, w dni robocze. W ponad 95% przypadów otrzymasz go na następny dzień roboczy od zamówienia w sklepie. Zawsze kontaktujemy się w przypadku kiedy wysyłka ma mieć opóźnienie.
Jak zareklamować produkt?
Każdorazowo, jeśli masz uwagi do towaru, lub chcesz go zareklamować skontaktuj się z naszym działem obsługi sklepu pod nr telefonu 609-249-323 lub wyślij wiadomość na adres e-mail: sklep@horseshoe.pl Podaj w nim numer zamówienia oraz opisz problem z produktem. Odpowiadamy w ciągu 24 godzin.
Czy mogę zapłacić blikiem?
Tak. Kanał płatności tPay umożliwia płacenie BLIK-iem.
Czy otrzymam informacje o terminie dostawy?
Tak. Zawsze wysyłamy link do śledzenia przesyłki kurierskiej pod którym znajdziesz bierzące informacje o statusie Twojej przesyłki oraz o terminie doręczenia.
Czy mogę odebrać towar w punkcie?
Tak. Prowadzimy sklep stacjonaryn w Zamościu (woj. Lubelskie) przy ulicy Namysłowsiego 2. Godziny otwarcia sklepu: poniedziałek – piątek 8:00 – 17:00, sobota 9:00 – 13:00.