Centrum pomocy

Jeśli masz jakiekolwiek pytania zacznij od centrum pomocy

Czat z doradcą

Jeśli chcesz porozmawiać na czacie z obsługą sklepu kliknij tutaj

Telefon do przyjaciela

Jeśli wolisz kontakt telefoniczny zadzwoń klikając tutaj

Rozpocznij zakupy

Jeśli chcesz przejść do sklepu Horse Shoe kliknij tutaj

KONIECZNIE ODWIEDŹ NASZ BLOG

Potrzebujesz pomocy?

Masz pytanie?
Odpowiemy

Jeśli masz jakiekolwiek pytanie – zapraszam do kontaktu.
Poniżej znajdziesz wszystkie formy kontaktu z HorseShoe.PL oraz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

Adres

22-400 Zamość, Namysłowskiego 2

Email

sklep@horseshoe.pl

Telefon

+48 505 062 512

Śmiało! Zadaj pytanie

Czekamy na Twój kontakt

Użyj poniższego formularza kontaktowego

14 + 10 =

* We’ll get back to you in 1-2 business days

FAQ

Poniżej kilka najczęściej zadawanych pytań w HorseShoe.

Czy mogę zamówić towar przez telefon?

Tak. Zapraszamy do kontaktu w godzinach pracy obsługi sklepu (poniedziałek – piątek 8:00 – 17:00, sobota 9:00-13:00) pod numer telefonu+48 609 249 323 i złóż zamówienie przez telefon.

Jakie są koszty dostawy towaru
Czy mogę zapłacić przy odbiorze?

Tak. Wystarczy wybrać przy składaniu zamówienia opcję zapłaty „za pobraniem”

Jak długo będę czekać na zamówiony towar?

Towar wysyłamy na bierząco w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia, w dni robocze. W ponad 95% przypadów otrzymasz go na następny dzień roboczy od zamówienia w sklepie. Zawsze kontaktujemy się w przypadku kiedy wysyłka ma mieć opóźnienie.

Jak zareklamować produkt?

Każdorazowo, jeśli masz uwagi do towaru, lub chcesz go zareklamować skontaktuj się z naszym działem obsługi sklepu pod nr telefonu 609-249-323 lub wyślij wiadomość na adres e-mail: sklep@horseshoe.pl Podaj w nim numer zamówienia oraz opisz problem z produktem. Odpowiadamy w ciągu 24 godzin.

Czy mogę zapłacić blikiem?

Tak. Kanał płatności tPay umożliwia płacenie BLIK-iem.

Czy otrzymam informacje o terminie dostawy?

Tak. Zawsze wysyłamy link do śledzenia przesyłki kurierskiej pod którym znajdziesz bierzące informacje o statusie Twojej przesyłki oraz o terminie doręczenia.

Czy mogę odebrać towar w punkcie?

Tak. Prowadzimy sklep stacjonaryn w Zamościu (woj. Lubelskie) przy ulicy Namysłowsiego 2. Godziny otwarcia sklepu: poniedziałek – piątek 8:00 – 17:00, sobota 9:00 – 13:00.